dr hab. n. med. Elżbieta Kowalska-Olędzka

specjalista dermatolog, absolwentka I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Jest członkiem założycielem Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych (SLDE) oraz członkiem EuropeanSociety for Cosmetic and AestheticDermatology (ESCAD), Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego (PTD),EuropeanAcademy of Dermatology and Venereology (EADV), International DermoscopySociety (IDS). Uczestniczka staży i szkoleń zagranicznych m.in. University of Arizona, Tucson, USA, Oklahoma Veterans Affair Hospital, Oklahoma City, USA, University of Graz, Austria. Dermatologią zajmuje się od wielu lat zarówno jako praktyk jak i lekarz aktywnie szkolący w ramach działalności SLDE. Ma wieloletnie doświadczenie w ocenie znamion barwnikowych,nowotworów skóry, leczeniu chorób włosów, trądzikazwykłego, różowatego, łojotokowego zapalenia skóry, alergii, łuszczycy, grzybicy, przebarwień. Specjalizuje się w leczeniu farmakologicznym oraz przy użyciu technik zabiegowych: elektrokoagulacja, łyżeczkowanie, krioterapia, również z zakresu medycyny estetycznej (mezoterapia, peelingi chemiczne, toksyny botulinowej, wypełnienia zmarszczek, nadpotliwość) defektów skóry związanych z problemem starzenia i fotostarzenia. Wykonuje badania dermoskopowe, wideodermoskopowe, trichoskopowe, trichogram, biopsje zmian skórnych, testy kontaktowe. Jest autorką wielu publikacji w krajowych i zagranicznych pismach dermatologicznych.
Specjalizacje:

dermatologia | medycyna estetyczna

Godziny przyjęć:
poniedziałek: 16 - 21

dermatologia, medycyna estetyczna, chirurgiczne leczenie otyłości, chirurgia onkologiczna, chirurgia ogólna, choroby wewnętrzne, hepatologia, reumatologia, choroby zakaźne, medycyna podróży, dietetyka, psycholog

Copyright 2012 / bodyclinic kontakt@bodyclinic.pl | tel.: 22 826 11 60 autor: Marcin Paśnik