Często Zadawane Pytania

Strefa Pacjenta

  • Czy w BodyClinic można płacić kartą?

    Tak, akceptujemy płatności kartą kredytową, gotówką jak i przelewem bankowym.

    W związku z trwającą pandemią Covid-19 zachęcamy do płatności bezgotówkowych.

  • Czy lokal jest przystosowany dla niepełnosprawnych?

    Tak, Przychodnia jest w pełni dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Czy można wykonać gastroskopię i kolonoskopię w znieczuleniu ogólnym?

    Tak, w pracowni endoskopowej nieprzerwanie chorymi opiekuje się lekarz anestezjolog, który na życzenie pacjenta przeprowadzi znieczulenie.

  • Nie mogę znaleźć zdjęcia wejścia do Przychodni w mapach Google’a.

    Okolica Portu Praskiego – nowej dzielnicy w sercu starej Pragi, gdzie mieści się Przychodnia, nie jest jeszcze uaktualniona w zdjęciach google street view, prosimy się nimi nie sugerować.

  • Jak można się umówić na wizytę w BodyClinic?

    Rejestracja jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 20:00 oraz w soboty 09:00 – 13:00. Rezerwacji terminu wizyty można dokonać pod nr telefonu 22 826 11 60.

    Do większości lekarzy możliwe są również bezpośrednie zapisy z naszej strony internetowej bodyclinic.pl

  • Jak przygotować się do badania Fibroscan?

    Badanie Fibroscan nie wymaga specjalnego przygotowania, proszę jedynie wstrzymać się od przyjmowania pokarmów i płynów przez 3 godziny bezpośrednio poprzedzające badanie.

  • Jak przygotować się do badania usg jamy brzusznej?

    Proszę pozostawać na czczo przez ok. 6-8 godzin poprzedzających badanie. W tym czasie można pić jedynie niesłodzoną wodę niegazowaną. Na kilka godzin przed badaniem warto zastosować dostępne w aptece bez recepty środki, które usuwają nagromadzone w przewodzie pokarmowym gazy (np. Espumisan, Esputicon itp.)

  • Gdzie znajduje się wejście do Przychodni?

    W połowie pasażu łączącego ulice Sierakowskiego i Wrzesińską, na jednym końcu pasażu znajduje się placówka Poczty Polskiej, na drugim sklep Lidl.

  • Jak przygotować się do gastroskopii i kolonoskopii?

    Dokładny opis przygotowania do badań endoskopowych znajduje się w zakładce Pracownia Endoskopowa.

  • Gdzie można zaparkować?

    Przychodnia znajduje się w płatnej strefie parkowania, dlatego zwykle nie ma problemu ze znalezieniem miejsca postojowego w okolicy. Najwięcej miejsc znajduje się przy pobliskiej ulicy Okrzei. 

    Ponadto w bezpośredniej bliskości Przychodni znajduje się parking płatny (obok sklepu Lidl) – wjazd od ulicy Wrzesińskiej.

  • Jak można dojechać do Przychodni?

    Przychodnia znajduje się w sercu starej Pragi, jest doskonale skomunikowana, nieopodal znajdują się stacja metra, przystanki autobusowe i tramwajowe.

    Autobusem: nr 162 – przystanek Sierakowskiego lub nr 135 - przystanek Okrzei (ok.200m od Przychodni);

    Tramwajem: nr 3,6,13,20,23,25,26,28 - przystanek Ząbkowska (ok. 400m od Przychodni);

    Metrem: linia 2 – stacja Warszawa Wileńska (ok. 700m od Przychodni).

  • Czy w BodyClinic można wykonać badania radiologiczne- RTG, tomografia, rezonans?

    Nie, nie dysponujemy pracownią badań radiologicznych. Jeśli lekarz uzna za konieczne wykonanie takiego badania skieruje Państwa do jednej z kilku sprawdzonych placówek badań obrazowych.

  • Czy w BodyClinic można wykonać badania krwi? W jakich godzinach?

    Tak, oferujemy dla Państwa bardzo szeroki wachlarz badań realizowanych przez renomowane laboratorium Synevo. Punkt pobrań w BodyClinic jest czynny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00.

  • Czy ceny badań krwi wykonywanych w BodyClinic są atrakcyjne?

    Staramy się zapewnić Państwu jak najniższe ceny badań przy zachowaniu odpowiednio wysokiej jakości. Dostępne są pakiety badań opracowane przez naszych lekarzy specjalistów. Ponadto dla stałych pacjentów oferujemy rabat 10% na wszystkie badania, których koszt nie przekracza 50zł.

  • Czy BodyClinic ma podpisany kontrakt z NFZ?

    Nie, nasza Przychodnia świadczy jedynie usługi komercyjne.

  • Jaka jest procedura uzyskiwania dokumentacji medycznej?

    W celu uzyskania dostępu do dokumentacji medycznej prosimy o wypełnienie wniosku o udostępnianie dokumentacji medycznej. Dokumentacja wydawana jest nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. Szczegółowe zasady wydawania dokumentacji medycznej znajdują się w treści wniosku.

W naszej Przychodni możesz umówić wizytę przez Internet